Zeyleysu Merhaba kızlar adaçayı ilk aylarda zararlı bunu biliyorum ama kırk haftanın sonuna geliyorum adaçayı içmek doğumun başlamasına yardımcı olur mu deneyen ya da bilgisi olan var mı 🥺
Basak1636 Herkes ahududu yaprağı çayı yazmış . Ben de merak edip netten baktım . İşe yaradığını yazan da var yaramadı diyen de . Ben de yarın almayı düşünüyorum 🤨