Dilaraortacc1 eşim evdeyken asla yatamıyorum canım da sıkılmıyor çok eğleniyorum kaliteli vakit geçiriyorum akşam yorulduğum için uyuyabiiyorum ama eşim nöbetçiyken o gün yok diye uyuyorum sürekli canım çok sıkılıyor hem herşeyi yemek hemde hiçbirşey hazırlamak istemiyorum değişik ruh hali oluyor bugün sabahtan beri nöbetçi yarın sabaha kadar mesela bugün 12ye kadar uyudum sonra da başım ağrıdı 😀