Dilaraortacc1 Kızlar 13 haftalık hamileyim sürek uyuyorum bende mi anormallik var sizde böyle misiniz 🥰
Eslem_1 Dilaraortacc1 22. Haftamdayım hiç uykum gelmedi gündüz uyuyamam zaten gece 11:30 gibi uyurum sabah da 8:30 gibi kalkarım
Kbra60 Dilaraortacc1 ay ben hamileliğimi öğrendiğim günden beri kafamı kaldıramıyorum uyumaktan başım ağrıyor artık 😂
Loveis16 Dilaraortacc1 İlk 3 ay uykudan kafamı kaldıramadım son 1 ayım kaldı sayılır 2 aydır yine uyuyorum 😂 Sadece ortada Kİ 3 ay enerjiktim 😂😂
Cansuzana İlk 3 ay kafamı kaldiramadim uykudan 4. Aydan sonra bı enerji geliyo insan bu sefer geceleri uyuyamiyor😂😂
Ayyccaa Bende de var sabah kalkamıyorum 11 e kadar yataktayım kalkıyorum bu sefer tv karşısında yatıyorum uzanıyorum sürekli yatış miskinlik normal herhalde :)
Minnoshh Ayyccaa bende 12 de kalkiyorum sabah kahvalrimi yiyib uzaniyom kendime gelinceye kadar saat 2 oluyor.17 haftaligim
Dilaraortacc1 EsilaMiracAyazEren_Moms bende daha 3 aylık hamileyim ya erken mi başladı semptomlar diye seyettim😁
MerveBozkurt- Ayyy ben de bir tek benim böyle sanırım çok miskinim diyordum. Normalse rahatladım. Tuvalete gitmek için uyanıyorum sadece resmen. Bir de ufak bir yemek için. 😬
Eslem_1 Ben de mi bi anormallik var acaba eskiden bile bu kadar erken kalkamazdım hamileyken erken kalkar oldum hatta