12 de sezeryan doğum yptım 38 hafta bebegin ağzından köpük geliyor die yatırdılar :(
ahsennazli ciğerden geliyormuş birde inliyordu 😔 :(
ahsennazli inlemesi varsa bi cpap desteği yakın takip gerekebilir
ahsennazli Allahım şafi adıyla şifa versin inşallah 🤲🏻 corona aşısı yaptırdınız mı
Gulcanozzz ya küvezde
TubaDMR4 neden aşıyi sordunuz
TubaDMR4 hayır
Ozlemyeni merak ettim canım bi sebebi yok
Çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde bebeğinize kavuşursunuz.