ayseenur Ebrumelek16 beni de ilk gebeliğim de aradılar 40. Haftadasınız diye sağlık ocağından, ne diyon bacım sen dedim ben daha 20. Haftadayım😅 sisteme öyle girilmiş
Ebrumelek16 Bisusbi yaaa hadi inşallah tarama yapılırken erkeğe benziyor dedi kadın ama kendi doktorum hiç bişi demedi cinsiyetle alakalı bende emin olmadım o yüzden çok kız istiyorum ya oğlum var bi tane de 😬