Poyfudukk Kızlar bugün kontrolde doktor cinsiyeti öğrendin mi diye sordu hayır dedim tam söyleyecekti durunn diye bağırıp %100 olduğundan eminseniz bir kağıda yazın babasıyla birlikte öğrenmek istiyorum dedim kağıda yazıp bana verdi bakmadım hiç eşimi bekliyorum sizce cinsiyet nedir ?
Poyfudukk Seydaisik Teşekkür ederim ☺️ İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🥰😇🙏🏻
sevval_55 Poyfudukk ayyy çok mutlu oldum kendim öğrenmiş gibi😍😍😍 rabbim sağlıkla büyütmenizi nasip etsin inşallah❤️❤️🙏🏻🙏🏻
Ogretmen1anne Poyfudukk Ben de 17. haftadayım bugün kızım olacağını öğrendim 🥰 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize ☺️