Benim 9 haftalık galiba kese vardı bebek yoktu dün alttan baktıktan sonra bugün akıntı rengim kahverengi geldi ikindiye doğru peçeteye kan geldi emin olmak için baktım tekrar pembeyle kırmızı karışımı bişeydi tekrar gelmedi bidaha ..bide belim de çok ağrı var karnıma da böyle mide bulantısı gibi ağrı giriyor hafiften normal mi acaba