Merhaba canım evet hala devam ediyor 24 hafta 32 hafta arası idari izinli sayılıyorsun doktora gidip rapor alıyorsun 24 haftalık olduğuna dair ve dilekçe yazıp iş yerine veriyorsun. Benim mesela kamu da çalıştığım amirim haftanın iki günü gel çalış üç günü ise evden çalış dedi.