eti Merhaba tecrubeli anneler. Benim sorum su, dogum yapacaginiz gun ile ilgili nasil hissetmistiniz? Asiri yorgun veya asiri enerjik? Benim 2 gundur kolum kalkmiyo. Bu kadar yorulacak bi fiziki hareket de yapmadim. Ama kollarim bacaklarim tutmuyo. 36+5 im.
NekwaSultan eti kimimnde yorgunluk kiminde enerji oluyor. Benim ilkte sonn10 gun başımı kaldıramamıştım Bunda akşamdan kasılmalarım başladı ama nerdeyse aralıksız gece se kramp gibi bi sag bi.sol kasigima sanci girdi gece 2 de.nisanim geldi aksamina doğurdum
eti NekwaSultan benim de basimda bi agirlik var ama sanirim psikolojik. 40 i beklemek zor geliyo da su an🙈