Rukiye_korkmaz Kızlar 2 gündür karnımda sertlik oluşuyor dokunamıyorum taş gibi oluyor bu durum 30 40 sn sürüyor galiba. 35+4 haftalık olduk bu haftalar artık normal mi? Doktora görünmeme gerek var mı? Endişe etmeli miyim arkadaşlar bu durum beni korkuttu biraz
Htchknn Bebekannesi333 Rukiye_korkmaz benimde 20 haftalardan beri var sağa yada sola doğru şişip kalıyor ve semsert. Yalancı sancı olduğunu bilmiyordum. Ama ağrı falan yapmıyor. Biraz elinizle karnınızı ovunca geçiyor
Dilayyyyy Rukiye_korkmaz bende 29 haftalik hamileyim aynisi bendede oluyro cogu zaman bebek toplanyr ama çoğu zamanda sertlesiyor doktra sordm rahim uzunlugu ve rahim duvari kalınlığını ölçtu hersey normal dedi
asellmom Rukiye_korkmaz 35+4 de aynısı bendede var bazen sağ bazen sol tarafım komple taş gibi oluyor ama doktor o kasılma değil bebek hareketi demişti çocuk yer değiştiriyor kendini topluyor karnında demişti yani çok normal bende 20. Haftadan beri yaşıyorum bunu o sırada nefes bile alamıyorum çok zorlanıyorum ama en fazla 1 dk sürüyor sonra yumuşuyor karnım
Rukiye_korkmaz Bebekannesi333 çok korktum ya bir de bebeğin olduğu yerde öyle oluyor bebeğe bişey oldu sandım
Poyfudukk Bebeğin kafası değil mi o ben 17 haftalık gebeyim elime sertlik geliyor azıcık okşuyorum kaçıyor hareketleniyor falan
Rukiye_korkmaz Poyfudukk yok kafası değil sol karın tarafımda oluyor geniş bir alan böyle biraz şişiyor sert oluyor dokununca zaten hissediyorsun tam anlatamadım ama böyle oluyor
Rukiye_korkmaz asellmom evet bende de böyle oluyor ama gün içinde 7 8 kere oluyor gece 3te uyandım yine sertleşmişti. Ne zamana kadar böyle sürüyor