Merhaba hanımlar, bugün kontrolüm vardı. Hamdolsun her şey yolunda ancak doktorum bebekte biraz gelişim ileriliği olduğunu söyledi. Boyu normal 42.8 ama kilosu biraz fazlaymış 2.132gr Doktorum şimdiden doğum için bir şey söyleyemeyiz, ilerleyen süreçte daha iyi anlarız, değişebilir dedi. Normal doğum olmasını istiyorum ve hep kendimi çok cesaretlendirdim bunun için bu zamana kadar. Hep yarım saatte doğurucam, çok kolay geçecek diye motive ettim kendimi. Yani psikolojik olarak inandırdım. Sezeryan olmam asla da demiyorum tabii ki, bebeğin sağlığı her şeyden önemli ama normal için sonuna kadar zorlamayı düşünüyorum. Bu durum da bir tık endişelendirdi beni açıkçası. Aşırı tombullaşır mı ya da bunun için yapabileceğim bir şey var mı? Ya da bu durum erken gebeliği tetikler mi? Son zamanlarda çok tatlı ve şekerli ürünler tükettim acaba o yüzden mi tombullaştı bebek. Bu durumu yaşayan güzel anneler tavsiye verirse çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.🥰