Lebriz Bugün 37. Hafta bitti, sabahdan hafif adet sancısı gibi küçük küçük sancılar başladı, ara ara da bel ağrısı ama çok şiddetli değil. Sizce eli kulagında mıdır 😥🥺
Lebriz Annesininbalii Hilalalala ilk dogumumda sancım yoktu hiç suyum gelmişti sonra sancı olmayınca yarı suni sancı gibi bişey verdiler oğlum 39+0 da geldi, bunda yaşıyorum böyle bişey ilk defa bende😥
Lebriz Hilalalala bi gelişme var mı ☺ bende aynı durum bel, Ağrıları küçük sancılar , kanala girdiğini hissediyorum bebişin
Hilalalala Lebriz yok aynı hatta artarak devam ediyor bugün 38+0 olduk dün akşam kasılmalar vardı belimden sağ kasıgımın üstüne doğru ama sıcak suyla duş aldım gecti bugün kontrole gidecem bakalım hayırlısı olsun
Lebriz Hilalalala ya sinyaller yaklaştıgını gösteriyor o zaman benim de dün kasıklarıma doğru ağrı girdi, duş alınca rahatladım ama yorgunluk uyku isteği hep var. Bakalım sağlıcakla kolaylıkla gelsinler inş hepimizin kuzuları 🙏🤍💕
Lebriz Mrv58 ben erken mi, başladı diye korktum da sanırım normal vücut hazırlıyor artık kendini, doktorum zaten artık bekle demişti
Mrv58 Lebriz aynn yalancı sanci olabilir demişlerdi bana da doktorum da 35 haftalıkken dedigimde olur demisti