Merhaba kızlar öncelikle umarım herkes bebeğini sağlıkla kucağına alır🙏🏻 Bugün ilk kalp atışını duymak için doktor kontrolüm vardı. 7Hafta6günlük hamileyim bebeğin gelişimi 8+3 olarak gözüküyor, kalp atışı ise 120-125 çıktı bu doktoru biraz endişelendirdi önümüzdeki hafta bir daha gideceğiz ama böyle bi durum yaşayanlar varmı acaba sormak istedim