Kızlar 35+4 olduk şükür 2 hafta sonra doktor bebeği alırız dedi kan sulandırıcı kullanıyorum ve gebelik şekerim var bugün kontrol vardı bebeğin suyu Bi tık fazla dedi diyet yapıyorum ama arada kaçamaklarımda oluyor. Bebek 2500 olmuş kilosu şekeri olanlar yardımcı olursa sevinirim bebeğe son haftalar sağlıklı bir şekilde nasıl kilo aldırabilirim birde şekeri olupda 38 den sonra doğum yapan var mı Bi sorun yaşadınız mı ilk doğum olacak korku ve endişe oldu açıkçası insülin falan kullanmadım hiç gerek görmedi doktor bide sezeryan la ilgili tavsiyelere ihtiyacım var