Nurr1
10 haftalikken başıma geldi. Kaşınti yoktu yalnizca kabartilar. Ama psikolojik olarak yerle bir olmustum. Doktor tedavi etmedi, hamilelikten sonra bakicaz çaresine, tekrarlayabilir dedi. Sonra bende kimyager oldugum icin glikolik asit seyreltip surdum ara ara. Ama bir akrabamiz okudu. Bence ondan dolayi söndu. Dua şifa oldu diyebilirim. Sigil okuyan biri varsa okut. 1.5 ayda vucudum yendi hic bisi kalmadi. Suan 35. Haftadayim, doktor kesin sezeryan diyo. En cokda sigilden dokayi. Cunku sigillerin dogum kanalinda mevcut olabilir diye dusunuyor, riske atmiyor.