eusl Bu postu açacağım aklıma gelmezdi.Sıranın bana geleceğine inanmıyordum ama sabırla geçirdim süreci alerji hastasıyım zordu ama bitti Allah’ın izniyle… Yarın sabah doğumum var… Muhtemelen uykularım kaçacak gece post açıp duracağım 🙈
Denizegeninannesi eusl bizde 38+4teyiz bugun ama hiç doğum belirtisi yok sadece nstde sancı çıkıyor sizmi istediniz sezeryanı
Zehraaaaaaaaaaa eusl ya cok heycanlı bende 38+5 te olacağım 10 mart:) mutlaka yazın buraya nasıl geçtiğini :)
Mucizem_211 eusl bende 17 martta 38+3 olacam Allahın izniyle sezeryan günü aldık 17 Mart a Allah yardımcın olsun inşallah sağ salim evladını kucağına alırsın inşallah çıktığında mutlaka yaz olur mu malum 2 hafta kaldı korku stres bende de var biraz 😬
eusl Denizegeninannesi hayır ilki zorunlu sezeryan olunca bu da sezeryan oluyor ssvd istedim ama doktorum risk almak istemedi ben de üstelemedim ilkinde çok istedim direttim olmadı sonuç hüsran kendimi eksik hissetmiştim ama bu defa üstelemedim kabul ettim direk ne yapalım kısmet işte böylesi daha hayırlı demekki
eusl Fulyaaa1 bende de doğum belirtisi yok sadece sağ bacağım ve belim çok ağrıyor ama benim zorunlu sezeryan
eusl SIDDIKA çok teşekkür ederim burdaki herkesin inşallah hepimizin nasibi olur sağlıklı evlatlar ♥️
muallimehnm Rabbim hepimize bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, bir zamanlar son 100ü bekliyordum, şimdi ise 30.haftaları bekliyorum🥰🥰🥰🥰
eusl muallimehnm ben de öyleydim ikili rakamı görünce çok sevinmiştim üye olmuştum ilk postumu da öyle açmıştım son 99 🎉 diye… Bir de 30. Haftalara girince çok heyecanlanmıştım.. Bugün de tekli sayıya düştüm son 9 diye.
Gizemkocar Gizemkocar ay ben de suan 36+4deyim de daha bana bisey demedi konteole gitcem ben de hayaller kuruyorm insallah 15marta filan gun verir diye ama senin ki gbi olursa verir umarm😀 artik yolun sonu gozuksun istiyo insan
211212g eusl Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm bende yarın sabah sezeryan doğum yapıcam 🥰
eusl 211212g ay hadi İnşallah birbirimizin güzel haberlerini alırız☀️🤲 yazın doğurunca ..Bu arada uyuyamıyorum ben 😫