eusl Kızlar beklenen an geldi benim de sıram geldi dua ederseniz çok sevinirim korkuyorum endişeliyim bir çok duyguyu aynı anda hissediyorum… Sabah 8:30 da gideceğim doktora 🙏
butterfly35 eusl Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşaAllah. 🤲🏻 Şükür kavuşma günün gelmiş ♥️ bende risli gebelik geçiriyorum lütfen bana da dua eder misin ismim Gülçin 🙏🏻♥️
Pkmezbal eusl haydi güzel haberlerini bekliyoruzz sağ salim kucağına al yavrunu bizi de haber dar et 🥰🥰❤️❤️🙏🏻🙏🏻🤲🤲🤲🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
eusl butterfly35 yarın doğum esnasında sana dua edeceğim canım kaç haftalıksın inşallah sağlıkla kucağına alırsın
Damlademir Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ne güzel 9 ay beklemeden sonra kavuşuyorsunuz Allah isteyen herkese yaşatsın inşallah o duyguyu bizim daha 150 günümüz var 🥰🥳🌸🌼🙏🏻
eusl Damlademir inanın öyle zordu ki bazı zamanlar ama hep şunu düşündüm her iyi-kötü şeyin bir sonu vardır ve gerçekten nasıl geçti anlamadım evet sabırla bekledim ama geçiyor işte inanın bir bakmışız kucağımıza yeter ki sağlık olsun
sherwoodTR Hayırlı olsun. Yarın sadece bebeğin değil sen de yeniden doğacaksın. Hayatının en özel en mucizevi gününün tadını çıkar
Eflinbebis İnşallah ikinizde sağlıklı sıhhatli eve dönersiniz tek bedende iki Kalp olarak girip kucağına almayı nasip etsin bir Avaz da doğur inşallah cnm 🤲🏽
eusl Eflinbebis çok teşekkür ederim hayatımda bu kadar değişik duyguları yaşadığımı hatırlamıyorum… Darısı sizin de başınıza inşallah