@“Halime0638”#p20818859Canım öncelikle hayırlı olsun ALLAH analı babalı büyütsün inşALLAH kendine sakın stres yapma sütün azalmasın 2,5 ay önce doğum yaptım ilk haftamızda benim de yoktu ve de hep yara kan içindeydi ne kremler kullandım fayda etmedi çözüm bulamadım takii en son organik zeytinyağını sürene kadar göğüs uçlarıma 2 günde düzeltti dahada sorun yaşamadım yara konusunda tavsiye ederim ben zeytinyağın çok faydasını gördüm emzirmeden nemli bir bez yada mendille sil öyle emzirmeyi dene zorla üst damağa değdir inşALLAH çabucak atlatırsınız bu dönemi