Bebegmm Bu haftalarda kabizlik problemi yasiyormusunuz yaklasik iki haftadr artti bende ve elimde olmadan ikiniyorum bebek icin herhangi bi zarari olurmu acaba😑
Deryaclsz Bebegmm büyük bir zararı olduğunu sanmıyorum ama benim tansiyonumu nabzımı biraz çıkarıyodu mesela. En az 3-4 gün kabızlık çekiyodum .