zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar ayağa kalkarken yürürken falan zorluk çekiyorum vajinanin yani varya bacagin başladıgi kısım yani orası acıyor hafif kalçalarım ağrıyor vajina alt kısım ağrıyor hafif bu neden olabilir bebek aşağıya tekme atıyor arada bisey olmaz dimi erken gelecek diye ödüm kopuyor bide assagiya vurunca çişim geliyo hissi oluyo normal mi bu akıl verir misiniz
Elfsngr zeynnn5441 bende 28+2 deyim benimde aynı dinlenince geçiyor birde bebegimin gelişimi 1 hafta ileride inşallah zamanında sağlıkla gelirler herhalde normaldir
Tugceelanaz Şuan aynı haftadayız bende aynı durumdayım. Baçak aralarım da ağrıyor her an gelicekmış gibi hiss ediyorum , pazartesi kontrollum var bi baktırcam bende . Böyle giderse 40 haftayı zor görürüm gibime geliyor 😅