tazeannecik1 Herkesin bünyesi farklı acı eşiği farklı kimine göre zor olmazken kimine göre çok zor geliyor suni sancı, ben 28 gün önce suni sancı ile doğum yaptım çok zor bir doğumum oldu ikinci doğumum olmasına rağmen makata kadar dikişliyim şuan üstelik hemoroid sorunum da var ama dediğim gibi herkes aynı değil inşallah gerek kalmadan kendi sancınız ile doğum yaparsınız rabbim bir avazda bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. 🙏🏻