Bir_abla selinbirincisezen https://resm.im/ Bu sayfaya tıklayın reism yükle diyin sonra resim yüklemdikten sonra altta forumlarda paylaş butonu var ona tıklayınca kopylaıyor spnra gelip buraya yapılıtırm
hunilimom aylinnntrhn detaylıya kadar alışveriş felan yapmayın orda daha net oluyor cunki herseyine daha detaylı ve ince ince baktıkları icin
selinbirincisezen TBeyza ben kız olursa Arya istemiştim oğlan olursa da eşim Poyraz istedi bakalım hangisi nasip olacak bizlere 😍🌸
Silasil 13+6 da öğrendim bende erkek olduğunu çikolata yiyip gitmiştim doktora direk bacakları açık yakaladık çocuğu pipisi görünüyordu😂😅
Babyb22 Bir_abla Sizin tahminlerinizi görüyorum hep bana da bakar mısınız 14 haftalık burada ama hala yüzde elli elli dedi ☺️ https://imgyukle.com/i/EadCuN
Deletedmom2265 selinbirincisezen Amin canım rabbim kuzuları sağlıkla doğurmayı nasip etsin hepimize ❤️
Rumeysilam selinbirincisezen Bizzat yaşadım. 12. Haftadan itibaren oğlum olacak zannederken 20. Haftada kızım olacağını öğrendim😅 Şimdi üç yaşında ellerinden öper teyzesi 😋
Dmrdmr_3834 selinbirincisezen Sanırım öyle olacak doktor karşısın olsun ya da eşim karnımı sevmeye başlasın hemen kendini çekiyor duruyor 😅