Mesela,
Yükseğe uzanmak
Yüz üstü uyumak
Ağır kaldır ak ( belirli bir kiloda ağırlık oranı yok mu mesela?)
Sakatat yemek
Sıcak duş
Uzun süre eğilmek
Fazla ayakta durmak
Bitki çaylarını tüketmek
Ve daha birçok söylentiler…. 14+4 haftalık gebeyim, sürekli çevremde insanlar bunları yapma diyor ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemedim. Fazla mı abartılıyor ve hastaymışız gibi davranıyorlar yada gerçekten bunları yapmamak mı gerekir artık bilemiyorum. Yinede dikkat ediyorum içim rahat etmiyor