Kızlar 15 gün önce dogum yaptm dogumdan once PCR aldılar ama test sonucu ortada yok hastaneyle gorustuk test alınmıs ama laboratuvara gırısı yapılmamış dıyolar bızde bı fatura var ancak sadece sezeryan ve fıyatı yazıyo faturada baska hıc bılgı yok ama bılıyorum kı bizden pcr ıcın ekstra ucreet alındı cimere şikayet edıcem ama elımde PCR yapıldıgına daır bısey yok ne yapabılırım sızce elımdekı faturayı yukleyıp sıkayet etsem kabul olurmu?