Kızlar bugün 24. Haftaya girdik. Son 1 haftadır inanılmaz derecede sırt ağrım var. Normalde bende skolyoz hastalığı var ben birazda onun tetiklediğini düşünüyorum, doktorum birşey yapamayız parol iç dedi ama içsemde hiç faydası olmuyor. Ağrısından ağlayacak duruma geliyorum. Önerileriniz var mı acaba