Deletedmom35 Duygu20 pazar günü baktım ... bende görmüştüm çok da beğenmiştim ama çok aşırı büyük geldi bana yakından bakınca başka bir marka aldım bende ...
Gulsumk Bende çok beğenerek kampanyadan bt540 aldım . Henüz daha zamanımız var kullanmak için. Evde deneme sürüşü yaptık açtım kapattım gayet güzel. Sadece çok yer kaplıyor 😐