Doktorum 33.haftada bana da aynısını söyledi hafif kireçlenmeye başladığını ama bunun korkulacak bir şey olmadığını biraz zayıf doğabileceğini söyledi. Şuan 37 haftalık olduk kilosu da haftasıyla uyumlu. Benimde herhangi (şeker tansiyon) bir sorunum yok , olabiliyormuş böyle. Tavsiyem düzenli bir şekilde Kaşar peyniri ,ceviz ,muz , pekmez tüketmeniz bebişe kilo aldırıyormuş, umarım işe yarar 😊