1oguzannesi Bir şey yazarken neden blog kısmına geçiyor . Klavye kapanıyor kendi kendine saçma yerlere giriyor .
1oguzannesi Feyza-nur güncelledim ama sabah beri bişey yazamıyorum kendi kendine blog kısmına geçiyor yazı yazarken