Feyza12 Mervercan belki biraz olsun anlıyorum seni en güzel gğnünde veya en kötü gününde kimse olmuyor yanında en zoruda bişey paylaşamamak 😓
Yaseminztrkzcan Serap1 bende Seyrantepe’de oturuyorum 18+2 günlüğüm bende hangi doktora gidiyorsun 😊😊😊
Songulcuk27 Serap1 bi yerde yorumada yazdım ilk kez akşam yatağa girdiğimde 3 defa hisseddim birden bağırdım eşim noldu dior söyledim elini koydu ama geri tık yok bebeğim babasından çekindi 😉🤣🤷♀️
Serap1 Songulcuk27 ilk sıralar benim de öyleydi ama şimdi babasının sesini duyunca yerinde durmuyo ☺️☺️☺️
Serap1 Kızlar Gaziantep’te hamileler olarak ortak bi yer bulup bi şeyler mi yapsak bi gün Doğum yapmadan ne dersiniz
Yeniievli bende gazikentteyim. 18 haftalığıM.Şehitkamilde ali rıza demir e gidiyorum çok memnunum.Ama arada bir özele gidiyoruz eşimle beraber detaylı görebilmek için.Anka hastanesi barıl beye gittim çok iyiydi.ama doğumu hayat hastanesinde düşünüyorum.bi kaç kontrolüme de hayat hastanesi hamit soysala gidicem inşallah.