Serap1 kontrl.olarak tabiki òzel daha iyi canmmm seninki kotu olmus ama bende daha ònce òzelde 23 haftalk bebegmi kaybettm ve it gibi pisman oldum devlete gitmedgme hic bi sorumluluk almadlr ve òlum raparona yalan yanls seyler yazdlar hemen hemen antebin òzellerininde hepsinin bi vukuati var bu kadn dogum bolumunden o yuzden korkyrm tekrardan ayni seyleri yasamktn en azndan devletinki daha donanimli evet konfor ilgi alaka olarak òzel daha iyi ama dogumi devlete guveniyorum simdilik😀