Zehragniken Kızlar bugün 14+0 doktor %95 kız dedi bu sonuç değişir mi? https://imgyukle.com/i/EaDGrU https://imgyukle.com/i/EaDmhH
KBTd Zehragniken bizede 14+2’de %90 erkek dedi bacak arasını da net gösterdi bariz görünüyordu 2 hafta sonra netleştiririz dedi 16’dan önce cinsiyet söylemek istemeyen bir doktor. Ben değişmeyeceğini düşünüyorum siz de gördünüz mü bacak arasını
Bir_abla Zehragniken ilk foto bacak arası galiba ve dudaklar, klitoris çok belli eğer gerçekten bacak araısysa değişmez
Zehragniken Sermec27 evet canım boştu. Ulturason da da oyle gözüküyordu. Doktor neredeyse kesin konuştu %95 dedi hani 70 80 dese Bi şüphe olurdu içimde
Merveerdenn_ https://imgyukle.com/i/Ea6vtt @“Sermec27” merhaba cinsiyet yorumunda bulunabilir misin :))
Canpolat Merveerdenn_ canım 5 haftalık daha yeni döllenmiş demek zaten cinsiyet organlarını bırak kafası bile oluşmamış demek yani çok erken tahmin için beklemen lazım 🙂
Deletedmom622772 Zehragniken canım genelde degismiyor banada o haftada yüksek ihtimalle dedi sonraki hafta kesinleşti 🥰