İlk oğlumu özel capada erkek doktorda doğurdum sonra edenlere taşındık doktorumdan çok memnundum ama eşim hem burda çok hastahane var hemde erkek olmasın diyor beş aylık oldum hala karar veremedim doktora her ay bı yere gidiyorum yardımci olun lütfen