HilalAkif ben tok gittim ama ne bilim herkes çikolata ye hareketli olsun bebeği iyi görür dedi bebek aşağıda olduğu için bir de fazla hareket ettiği için göremedi doktor doğru düzgün bir dahakine çikolata yeme ayrıntılı da hareketsiz olması iyi dedi sen yanına yine de bi çikolata al benimkini göremedi merdiven indim çıktım hoplattı zıplattı beni görebilmesi için neler çektirdi bana doktoruna içeri girince sorarsın o da yesen iyi olurdu derse sen de hemen aç ye o bakmaya başlayayım diyene kadar zaten hareketlenir bebek