Saelif 10Asli-han10 cuma gidicem bende 31+5 sim cok merak ediyorm sagsalim aliriz kucamiza insallah 🤲
Mothersone 10Asli-han10 31+4 de gittim 1900 dedi 🤍 aynıymış bu haftada bebislerimizin kilosu☺️ doktorumuz da çok iyi demişti Şuan 32+2 2 hafta sonra tekrar gideceğim
10Asli-han10 Mothersone ay evet başka bir posta 31 hafta 2300 falan yazmışlardı az gibi geldi bana ama normalmiş kimi bebek genetik iri oluyor heralde