Pinarrrrrr Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🥰 hamilelik döneminde tiroidi yüksek çıkan oldu mu ?
Cotanakk Pinarrrrrr benim hep yüksekti tedavi görüyorum senelerdir düzene girmişti ama hamilelikte yükseliyormuş bu hormon o yüzden ilacımın dozunu yükseltiyoruz düzenli olarak kontrole gidiyorum her ay
BusraAltin Pinarrrrrr benim gebelik onceside yuksekti ilcla dengeledik. Hamile kaldim ilaca devam ediyorun dr kontrolu ile birlikte
2105_iyiki Pinarrrrrr hiç yoktu hamilelikte cıktı en başndan beri ilaç kullanıyorum şuan düşük bi şeklde problem yok hamilelkte oluyormuş
Pinarrrrrr Cotanakk Benim de yüksek çıktı sağlık ocağı zihin engeli falan dedi ama senin çocuğun için soylemiyorum dedi kadın doğuma gittim o da dahiliyeye yönlendirdi dahiliye de internette falan da zihin engeli olabilir falan yazarlar dedi ama çocukta birşey olmaz dedi ilaç verdi her kafadan bir ses çıktı korktum biraz sizin için de böyle şeyler söylediler mi ?
papatya56 Cotanakk Canım ben 28 haftalığım sağlık ocağında kan verdim 3.1 çıktı sağlık ocağındaki doktor normal dedi kendi doktoruma gostermedım normal mi sence
Cotanakk Pinarrrrrr uzun süre tedavi edilmeyen ve değerleri çok yükselen gebeler için zihin gelişimi sıkıntı çıkarabiliyor ama her tsh I yüksek çıkan hamilenin bebeğinde zeka geriliği olsaydı doğan 100 bebeğin 25i öyle olurdu
papatya56 Pinarrrrrr 28 haftalıgım bende sağlık ocağında verdim kan 3.1 cıktı cok mu yüksek bilmiyorum sağlık ocağındaki doktor normal dedi kendi doktoruma gostermedım daha
Pinarrrrrr BusraAltin işte benim korktuğum benim hiç haberimin olmaması 4 aylık hamileyim daha yeni böyle birşeyi öğrendim ve daha yeni ilaca başladım
Cotanakk papatya56 hamilelikte 2.5 ve altı olması isteniyor isterseniz bi dahiliye uzmanına görünün. Sağlık ocağındaki kan testleri kimi zaman yüksek çıkabiliyor bekliyor çünkü kanlar hastanedeki test daha doğru sonuç veriyor.
papatya56 Cotanakk Haftaya kontrolüm var sorucam doktoruma olmasa hastanede veririm kanı iki kere hastanede verdim 1.16. 2.60 çıktı sağlık ocağında verdım 3 çıkıyo
Cemoss46 Levotiron kullanıyorum ben 4. Haftamda başlamıştım cuma gideceğim inşAllah düşüş olmuştur çoğu gebelikte yükselir bebeğin sinir gelişimini olumsuz etkiler Allahtan erken fark edildi dedi bana doktorum 11. Haftama giriyorum cuma günü bakalım