Merii45 Hamiş annelerim merhaba 4. Aylık hamileyim sma hala hiç göbeğim cıkmadı sıfır göbeğim normal mi bu durum yaşayan var mı
Senayyalcin Merii45 Çok normal daha çok küçük bebek o kilo alıp büyüdükçe bebek çıkacak birde her insanın vücudu farklı olduğu için herkeste aynı geçmiyor süreç
Gzaemlzieha Merii45 ben benımde 5 aylık olana kadar hiç gobegım yoktu sonra bır anda öyle bı büyüdü ki halada büyüyor 😀
Amorfati23 Merii45 6.ayında da göbeğim çok çıktı diye gelirsin buraya 😂😂 benim 22.haftaya kadar yoktu şimdi minnak ben burdayım diyor resmen 😍 26 olduk ❤️
bbnngg Merii45 20 li haftalarda bir anda çıkmaya başlıyo ve çabucak büyüyo 🙂 emin olun o zaman da keşke 4 aya kadar olan dönemki gibi olsa diyorsunuz çünkü göbek büyüdükçe hareketler kısıtlanıyo
Ozge Merii45 ayyy ne güzel.❤️ Ben son haftaları düşünemiyorum 18.hafatdayım herhalde doğuma yuvarlanarak giderim 😂
Sinoooom Merii45 6’aya girerken göbeğim çıkmaya başladı ve 8 ayındayım kimse inanmıyor 8 aylık olduğuma 😬😬
butterfly35 Merii45 tek derdin bu olsun güzel anne, ben riskli bi gebelik geçiriyorum bana dua eder misiniz kızlar ismim Gülçin 🙏🏻🌷
kuzeymomsss Merii45 canım daha olmaması çok normal. Ben haftaya 30 haftalık oluyorum daha yeni yeni dışardan belli oluyor o da çok fazla değil yani😂
Esenasel Merii45 Bebeğin sağlıklı ise hiç dert etme ben ikiz hamileyim 30 haftalık İnan ki utanıyorum artık karnımdan hiç bir kıyafetim olmuyor dışarı çıksan herkes bana bakıyor yanı 😊😊😊😄
AysunUgur Merii45 31 haftadayım, hamile olduğum yeni yeni belli olmaya başladı 😂😒 herkesde aynı olmuyor canım 🤷🏻♀️
gulsumm1 Merii45 benim 6 aya kadar çıkmadı 6 ayda net belli oldu eşim bile dedi ki hah şimdi hamile olduğun belli oldu 😂😂