Ebrumelek16 12+2 haftalık hamileyim 2 Li taramadan önce doktor ultrasonla baktı hiç cinsiyetten bahsetmedi 2li taramadaki erkek dedi acaba 2 Li taramada cinsiyeti erkek diye söylenip sonra değişen oldu mu aranızda ??
Ebrumelek16 merweeilbey1 ne bilim burda hep bilmem kaçıncı haftalarda cinsiyet değişti diye post açan çok oluyo o yüzden sordum belki değişir ya 🤣