Bende 6 haftalıkken öğrendim 3.39 du tedaviye başladım levotiron 25 mg kullanıyorum 1.97 ye kadar düştü geçen gün öğrendim ki yükselmiş 3.45 olmuş doktoruma gittim hemen 2 .trimesterde olduğum için 3 un altında olması gerekiyormuş öyle dedi hapı sabahlari 1 bütün 1 yarım şeklinde içmemi söyledi öyle yapıyorum inşallah 3 un altında düşer gene daha çok çıkmasından korkuyorum