Ozgeozgul çok iyi bir doktor hem karakter olarak hem işinde. Daha önce çok kişiye önerdim gidenler de hep iyi ki gitmişim diyor . Ben normal kontrolüne de ona gidiyorum. Detaylima da gittim. Her şeyi enine boyuna o kadar iyi inceliyor ki. Kesinlikle memnun kalırsınız diye düşünüyorum