aleynakc öncelikle Gülcan hanıma gidenler çok şanslısınız mükemmel bir doktor normal doğum yanlısı hastane de de doğum için ebeler çok yardımcı oluyor hepsi çok tatlı insanlar 2018 de doğum yaptım dedim bidakine de kesin Gülcan hanıma gdierim ama fiyatlar yüzünden bu kez gidemedim malesef. Gülcan hanıma gözünüz kapalı guvenebilirsiniz nornald.ogum yapmıştım dikişlerim atılırken ebe çok şanslısın Gülcan hocan cok estetik bir dikiş atıyor demişti ve sonrasında hiç sorun yaşamadım.