Kızlar Hemen hemen hamileliğimin Başından beri diş ağrısı çekiyorum yiyip içemiyorum dişlerim kırıldı çürüdü geceleri uyuyamıyorum randevu aldım muayene için onun gününü bekledim kadın doğuma yönlendrdi onun randevusunu bekledim onay almak için aradan 1 ay geçti şimdi onay aldığım kağıtla başka hastaneden randevu aldım onuda 1 aydır bekliyorum ilk muayene olduğum yere gitmeyi düşünmüyorum farklı hastaneden aldım randevu acaba kanal yada çekim yapar mı ilk gittiğim yere göndermez inşallah onuda bekleyemem daha özele gitsem yaparlar mı gerçekten dayanamıyorum 2 ay oldu gittikçe katlanıyo ağrı