Bernayy Hanımlar doğuma hazırlık eğitimi alan var mı? Faydasını gördünüz mü? Alınması gerekir mi? Ya da farklı bir önerisi olan var mı? Ben şu şekilde yaptım işeme yaradı diyen?
Acemianne__ Bernayy bence de alınmalı ama gitme imkanınız yoksa YouTube gebe eğitim okulu ben bütün videoları izledim bazıları tekrar tekrar izledim tavsiye ederim gayet güzel kolay doğumum oldu. Doğumun yüzde atmışı bilinçli olmakla bitiriyor bence
Demir_12 Bernayy imkan varsa kesinlikle alınmalı devlet hastanesine gidiyorum gebe okuluna yönlendirdiler aklımda olan her soruyu sorma fırsatım oldu ve çok iyi geldi bana kontrole gittikçe eğitim alacağım bilinçlenmek önemli
Gizmo90 Evet bence alınmalı ben çok memnun kaldım Ümraniye eğitim araştırmada aldım. Daha doğum yapmadım ama hala bilgilendiriyor ebe hanım ve bir sorunum olduğunda mutlaka ilgileniyor. Çok keyifli bir süreçti
Bernayy Teşekkürler online almayı düşünüyorum manisa oturuyorum sanırım burda yüz yüze eğitim veren bir yer yok