Cananan tabiki sonuçta rahminiz yerinde yumurtalıklar tüpler yerinde ben beklemek istedim 3 ay en az ama bizede süpriz oldu cidden ben kürtajdan sonra 1 saat yattım akşamına yürüyüşe çıktım rahat geçti ah vah tüh deme bu her kadının başına gelebilecek en doğal şey.. vücudun o döllenmenin sağlıksız olduğunu anladığı için bebeğe izin vermedi yani “senin için” bunun için şükredip sen de vücudun için sağlıklı beslen iyi bak kendine 🙏🏻🌸