Delikimyager canim ben de 1 ay on e geçirdim covid. Çok ağır değildi ama ilk iki gün zorlandım. Sonrasında 7 gün sonra karantinadan çıktım ama günlerce öksürüğüm geçmedi. Ben de öksürüğüm geçene kadar insan içine karışmadım ne olur ne olmaz diye. Bazen vücut virüsü atamıyormuş çünkü. Belki senin de öyle olmustur. Sonra öksürüğüm de kendiliğinden geçti. Bence bol C vitamini ve su ile birkaç gun daha insan içine karışma, virüs iyice temizlensin vücudundan. Dinlen bol bol.