Caglaasya Teachernry bugün adetimin 11 gün geçmesi üzerine test yaptım direk çift çizgi çıktı yarın doktora gideceğiz bakalım görünür mü bende merak ediyorum
Dilekedisdila 5+2 de bende gördüm şimdi sıra kendinde 😊 sizde kusma var mı bende yok yani doktora gitmesem hamile depilim derim
Caglaasya Dilekedisdila bende mide bulantısı var koku hassasiyeti var kaç gündür ev kokuyor diye duramıyorum bide uyku hali var
Teachernry Dilekedisdila bende kendisini ve kalp atışını merakla bekliyorum 7+4te gitmeyi düşünüyorum siz ne zaman gideceksiniz
Dilekedisdila Ya haberlesiriz gelişmelerden ozamn bir hafta 10 gun sonra gel kabini dinleyelim dedi bende 11. Gune randevu aldım 😁
Dilekedisdila Teachernry yaaa duydum okadar guzeldiki rabbim isteyen herkese tatırsın güzel hersey yolunda dedi sadece 7+0 degil 6+5 oda sorun değil dedi kan tahlili idrar tahlili istedi gebe izleme merkezine yönlendirdi
Teachernry Dilekedisdila çoook sevindim Rabbim sağlıklı bir gebelik nasip etsin inşallah bende duyarım 🌺🤲🏻
Dilekedisdila Teachernry inşalllah inşllh duyarsın ❤ güzel düşün hep olmsuzlukları kov aklına geldikce
Teachernry Dilekedisdila amiiiin canım inşallah seni ne zaman çağırdı doktorun birde kan ve idrar tahlili yaptırdı mı
Dilekedisdila Bni 2 hafta snraya cagırdı kan ve idrar istedi idrarda bakteri görününce bn tekrar gittim antibiytk ve kültr testi istedi bakalıö bugun bidaha tahlil vercem