Kızlar ayın 16 sinda üçlü tarama için hastaneye gideceğim. Ultrason için o zamana sıra verdi. Ben doktora da sıra aldim aynı gün için belki gerekli olur diye. Üçlü taramaya ultrasonla bakılınca cinsiyeti söylerler mi? 16 hafta 5 günlük oluyor bebiş. Yoksa normal muayene gibi doktorun yanına mi gideyim.