Elfckrgl Doğum için gün almıştık hızlı covid testi pozitif çıktı sonrasında pcr testi istendi onun negatif çıkma ihtimalı var mı? Çünkü gayet iyiym hiç bir belirtim dahi yok kızlar başına gelenler varsa lütfen benim de içimi rahatlatsın biraz
Elfckrgl Elfckrgl kızlar ikinci pcr testim negatif çıktı çokta iyi hissettiğimi söylemiştim burda ilk test kesinlikle yanlıştı içim rahat oğluşuma 03.03.2022 de kavuşuyorum :)
ipekveatlas hızlı testler de genelde tam tersi oluyor negatif cıkabilir pozitif olduğumuz halde hızlı da pozitif cıkarsa büyük ihtimalle pcr de pozitif olur
SnaBaykal Elfckrgl Merhaba benimde bugün hastane yatışımda istedikleri test pozitif çıktı. Ama hiçbirbelirtim yok gayet iyyim. Riskli gebeliğim vardı yarın doğum yapıcam bu şekilde doğum yspıcam çok huzursuzum. Siz nasıl geçirdiniz 36+4 üm bu arada 😢
Elfckrgl SnaBaykal canım benim de yok belirtim olmadığı için pcr testi de yapıldı o negatif çıktı çok şükür o yüzden içim ferahladı kendini üzme belirtin yoksa o testte yanlışlık vardır kesinlikle pcr testi de yaptırmış olsan için rahatlardı ama yine de belirtim yok diyosun üzülme sağ salim bebeğini kucağına alırsın inşallah :) bende 3 martta doğuma giricem henüz girmedim canım
SnaBaykal Elfckrgl inşallah sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimiz canım benim 🥰 Allaha sığındık napalım böyle olması varmış kaderimizde. Birde o kadar bekledik pandemi hafiflesinde bebek yapalım diye 🤦🏻♀️☺️ Geldi son günde buldu. Belirti sıfır o nedenle içim rahat aslında 🙏🏼🌸
Elfckrgl SnaBaykal içini ferah tut her zaman için canım sağ salim kavuşalım da bebeklerimize :) senin de belirtin yokmuş yine tedbirli olursun tabi ki ama için de rahat olsun anneler hep doğru hisseder ♥️🌸