Brcn90 Öncelikle hayırlı olsun ve allah bağışlasın ☺️ Benim oğlumda 2,5 yaşında ve şuanda 5 aylık 2. Bebeğime hamileyim. Bence kücükken 2. Bebeğim olması güzel evet belki zorlanacağız beşki maddi açıdanda ama en azından kıskanma durumları olmicak 😂 💜👼🏻