Nessozz Caglasss34 ben de bu doktora gittim ve çok memnun kaldım çok güler yüzlü titizlikle çalışan bir doktor.
barbarosunannesi Caglasss34 Ocak ayında gittim. Öncesinde ablamin ikizleri içinde gitmiştik. Yanında çok öğrenci yetiştirmiş, sakın ilgili tecrübeli bı doktor
Caglasss34 Cicilibicili benimde aklımda soru vardı nasıldır diye çok sevindim memnun kalmanıza inşallah bizde mutlu ayrılırız doktor beyden
Cicilibicili Caglasss34 kesinlikle memnun kalırsınız. Sessiz sakin biri ama o kadar güzel inceliyor ki aklınızda tek bi soru işareti kalmıyor. Zaten bu işin babalarından biri. Senelerin tecrübesi
Supol Bende ilk gebeliğimde gittim fehmi beye nasipse tekrar ona gitmek istiyorum. Gönül rahatlığıyla güvenebilirsiniz.. çok tatlı sevecen tecrübeli bir amca 😅😅