Alevv1903 Songul2208 ben oldum 2 hafta önce devlette randevu alınıp yapılan bir iğne ama kanamam oldu hastaneye öyle gittim ve orda sordular yaptırmak zorundasınız dediler ve ilkini yaptırdım ikinci iğne 28. Haftada olmam gerekiyormuş randevu alıp yaptırabilirsiniz dediler 🤗
Ayyyyse Songul2208 benimde lekenlenmem olmuştu zaten ilk doğumumdan 72 saat içinde olmuştum lekelenme olduğu için yeniden yaptılar devlette oldum ücret ödemedim
Deniz2961 Songul2208 devlette ücret odemiyrsunuz 28 hftada gidiyrsnz yatış yatiliyor bir saatlik kadın DGM servisinde vuruluyor iğne sonra taburcu oluyrsunuz
Yagizmoms Ayyyyse eşimle bende de kan uyuşmazlığı var ama doktorum iğne felan birşey yapmadı 27. Haftadayim ilk gebeliğim
Ayyyyse Yagizmoms ilk gebelikte benimde yapılmadı sebebini bilmiyorum ama doğumdan sonra hemen yapıldı bebeğin kanına falan bakıldı ama sen ihmal etme sor araştır canım
Bernako Ayyyyse ilk gebelikte yapmıyorlar kanama falan olmadığı sürece. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre yapılır. Bir sonraki gebeliğinizde sorun olmasın diye.
mrvasln Benimde ilk gebeliğim doktor kanaman olursa ilk 72 saat içinde iğne olacaksın demişti eğer kanama olmazsa 28. Haftada iğne olacaksın dedi bekliyoruz 28 haftayı